Νέα Αρχή για την παρέα του Kismet....


4994 σχόλια:
Η Δύναμη της Καρδιάς είπε...

Καλή αρχή...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ..ΜΑΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΑ ΓΕΛΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΣΜΕΤ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΟΤΑΝ ΕΚΔΟΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Είναι τέλεια!!! Καλή μας αρχή!!! Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την προσπάθεια αυτή. Επιτέλους AYTO είναι το "σπίτι" μας. Τέρμα οι φιλοξενίες, τέρμα οι περιπλανήσεις τέρμα οι ενοχλητικοί επισκέπτες!!! Εδώ μέσα εύχομαι να βρει στέγη μόνο η Δύναμη της Αγάπης!!!!!! ......BV

ΜΑΡΙΑ είπε...

καλως ηρθες bv ελατε ολοι στη παρεαααααααα...

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο σας!!!!!!!!!!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαίρομαι!!!!! Σας ευχαριστούμε όλους για αυτή τη μεγάλη προσπάθεια....BV

Ανώνυμος είπε...

δε γινοταν αλλιως τουλαχιστον αυτο θα ειναι το πραγματικο σπιτι μας και δε θα το χαλασει κανεις...ΜΑΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒV ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ...Ε.Κ.

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΠΑΙΔΙΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΦΙΛΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΖΩΗ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

ΧΑΡΟΥΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΔΕΛΦΗ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ.ΜΑΡΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ Σ,....ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΝ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΔΡΕΑ ΜΗ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΝΕΝΟΣ..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Aντρέα σε παρακαλώ μην απαντας. Σε παρακαλώ πολύ...BV

ΧΑΡΑ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑ ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩΩΩΩ,ΚΑΤΑΙΔΡΩΜΕΝΟ ,ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ.ΘΑ ΣΥΝΔΥΑΣΩ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΦΙΑ ΑΥΤΟ.ΜΑΝΩΛΗ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ;;;

Ανώνυμος είπε...

Και στα δύο Χαρά μου, μέχρι να ξεμπερδέψουμε οριστικά.....BV

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ...Ε.Κ.

ΧΑΡΑ είπε...

ΑΝΤΡΕΑΑΑΑΑ ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕΣΣΣΣΣ

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ?..Ε.Κ.

ΧΑΡΑ είπε...

ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΒΟΥΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΟ ΔΩΡΟ ΡΕ ΧΑΡΑ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΑΧΕΤΑΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΕΙΡΑΑΑΑΑ?...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΑΙΤ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΠΡΟΚΟΠΗ...Ε.Κ.

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

AN ME ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΜΒΩ.ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΩ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΚΟ

Ανώνυμος είπε...

ναι ΕΚ μου αυτό εύχομαι κι εγώ. Αντε καλη σου νύχτα. Χαρά και Μαρία καλή σας νύχτα. Τα λέμε αύριο. Αντρέα, πέσε για ύπνο γιατί θα έρθω να σου ρίξω στεντόν....χαχαχα.....BV

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΝΔΡΕΑ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ...ΟΡΓΗ ΠΟΛΥ ΟΡΓΗ ...Ε.Κ.

ΧΑΡΑ είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΟΥΝ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΡΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΩΡΑ .

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΡΑΑΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ...ΜΑΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΙΤ ΑΥΤΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΡΑΑΑΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΕΙΡΑΑΑΑΑΑΑΑ?..Ε.Κ.

ΧΑΡΑ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑ,ΑΝΤΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ,ΑΝΤΡΕΑ ΠΡΟΣΕΧΕ,ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ,ΚΑΚΟ ΤΖΙΖΖΖΖΖ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙΙΙΙΙ

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

ΧΑΡΟΥΛΑ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΟΠΟΥ ΜΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΑΔΕΛΦΟΣ ΑΚΟΥΣ????????? ΜΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ.ΕΚ ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ?ΒV ?

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Xαρά, ΕΚ, Μαρία, Αντρέα , γειά σας. Ολα καλά?.....BV

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒV ΕΔΩ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΙ ΠΑΛΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Nαι κορίτσι μου, αντε να τελειώνουμε....BV

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΣ ΜΠΗΚΕ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΗΝΑΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Aστα να πάνε ΕΚ. Πού θα πάει, θα σταματήσει. Εγώ είμαι εδώ με αυτή την ελπίδα. Αν είναι να γίνει κι εδώ ότι στην άλλη σελίδα, δεν θα μείνω παιδιά και σας παρακαλώ να με καταλάβετε. Ευτυχώς έχω τα τηλεφωνα ή/και e-mail σας και αν θέλετε μπορούμε να κρατήσουμε επαφή. Δεν θα ήθελα να γίνει αιτία να χαθούμε, αλλά πραγματικά δεν πρόκειται να μείνω σε κάποιο χώρο που με στεναχωρεί και με προσβάλει. Για παράδειγμα, ένα σχόλιο σαν το 2.31 ή τα 3.45, 4.15 4.27 4.36 κλπ της άλλης σελιδας, εδώ μέσα θα είναι αποδεκτά?? Δεν αναφέρομαι στους συγκεκριμένους ανθρώπους, απλά χρησιμοποιώ τα κείμενα σαν παραδείγματα...... Τέλος πάντων, είμαι αισιόδοξη για αυτή τη σελίδα, αλλά θα είμαι κάπως ήσυχη μέχρι να δω τι θα γίνει........BV

Ανώνυμος είπε...

ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕΛΙΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΒΑ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ ΑΠΟΛΥΤΑ//Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΕΙΡΑΑΑΑΑΑ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΑΝΑ?..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ΕΚ!! Και σε ευχαριστώ για την ενημέρωση...BV

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΘΑ ΛΕΙΨΩ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΙΑ...Ε.Κ.

ΧΑΡΑ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΣΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑ ΚΑΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙ ΠΑΠΠΟΥ ΠΑΕΙ ΠΗΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕΛΙΔΑ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΜΟΥ.Η ΕΚ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΟΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 3. ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΑΨΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ. ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ ΑΥΤΗ Η ΗΜΕΡΑ ΑΔΕΛΦΗ.ΓΙΟΡΤΑΖΩ, ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΜΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ,ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙ

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΗ ΠΙΑΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΑΖΙ ΓΡΑΦΑΜΕ

maria -elenh είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ?

maria -elenh είπε...

ΘΑ ΒΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΜΠΩ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ..ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ..ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ...

Ανώνυμος είπε...

Aχ τι ωραία, ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!!!!!!!!!!!! Θα βγω τώρα, αλλά θα ξαναμπω το βράδυ, όπως πάντα. Πρέπει να είμαστε σε επιφυλακή γιατί με το που θα ανακοινωθεί θα έρθουν και οι περίεργοι, έτοιμοι για ιστορίες πάλι. Ισως πρέπει να φαίνεται στην ανακοίνωση οτι ο διαχειριστης θα βλέπει την ηλεκτρονική διεύθυνση αυτού που προσβάλει και θα τον μπλοκάρει. Και ότι τα υβριστικά θα σβήνονται. Αν to έχω καταλάβει καλά...Sorry που τα λέω απλοϊκά, αλλά δεν είμαι expert. Θα σας βρω το βράδυ....BV

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ?????ΜΑΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΜΘΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΡΑ ΗΡΘΕΣ?..Ε.Κ.

maria -elenh είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΝΑΣ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...Ε.Κ.

maria -elenh είπε...

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ..

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΙΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΠΙΑΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ..Ε.Κ.

ΧΑΡΑ είπε...

ΠΑΙΔΙΑΑΑΑ ΗΡΘΑΤΕΕΕΕΕΕ.ΠΑΤΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙΙΙΙΙ

maria -elenh είπε...

ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...

Ανώνυμος είπε...

Η ΜΘΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΙΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΝ ΟΥΕ Η ΑΝΝΙΤΑ ΞΑΝΑΒΑΛΤΟ ΡΕ ΣΕΙΡΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΑΑΑΑΑΑ..Ε.Κ.

ΧΑΡΑ είπε...

Ε.Κ ΒΟΗΘΕ ΜΟΥΥΥΥΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΑΝ ΤΑ ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕ ΓΛΥΚΑΝΑΤΕ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ.ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΠΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ.ΝΟΙΩΘΩ ΣΑΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΑ ΛΟΤΟ.ΑΝΤΡΕΑΑΑΑ ΓΡΑΦΕΕΕΕΕΕ,ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕΕΕΕΕΕ ΕΔΩΣΕΣ ΛΟΓΟΟΟΟΟΟΟ

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΕΛΙΚΑ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΔΡΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ. ΤΩΡΑ ΒΙΟΛΙΑ ΘΑΝΑΙ ΑΥΤΑ ΛΑΟΥΤΑ ΘΑΝΑΙ ΛΥΡΕΣ ΘΑΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΧΟΡΕΨΟΥΝΕ ΣΤΟ ΤΑΨΙ ΑΠΟΨΕ..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

POWER

maria -elenh είπε...

ΤΟ 11,12 ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας!! Ξαναρθα κι εγώ!!! ....BV

ΝΑΤΑΛΙΑ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

maria -elenh είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ BV ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΔΩ..ΜΙΛΗΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ?ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕΛΙΔΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

maria -elenh είπε...

ΝΑΤΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΕΕΣΣ

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒV ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΣΤΑΚΤΙΚΟΙ..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑΤΑΛΙΑ ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ..Ε.Κ.

ΝΑΤΑΛΙΑ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΑΛΛΑ ΕΝΤΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΕΟΡΤΗΣ.
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒV
ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΛΙΓΟ Η ΣΕΛΙΔΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.

maria -elenh είπε...

ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΔΕ ΞΕΡΩ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ?ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ

maria -elenh είπε...

ΝΑΤΑΛΙΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ...ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ

Ανώνυμος είπε...

Tις Σαμ θα τις πάρω εγώ. Αν δεν προλάβω σήμερα, αύριο θα ψάξω και την Τ. Θα σας πω σε λίγο...BV

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.ΒΛΕΠΩ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ.ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ,ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

Η ΖΕΤΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ?

maria -elenh είπε...

BV ΤΗΣ Τ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΑΙΛ ΤΟ ΛΙΝΚ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΕΤΟΥΛΑ ΔΕ ΞΕΡΩ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕΛΙΔΑ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΔΡΕΑ ΕΣΥ ΓΡΑΦΕ ΑΔΙΑΚΟΠΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΣ..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

της Ζέτας δεν έχω καθόλου στοιχεία...θα ρωτήσω την Τ. .....BV

ΝΑΤΑΛΙΑ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΚ.ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ.

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

ΧΑΡΑ ΕΚ BV ΝΑΤΑΛΙΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΚ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ

maria -elenh είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΤΡΕΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ Ε?

ΝΑΤΑΛΙΑ είπε...

ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ
ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΧΑΡΑ είπε...

ΑΝΤΡΕΑΑΑ ΓΡΑΦΕΕΕΕΕ ΑΣΕ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣΣΣΣΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣΣΣΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΓΡΑΦΩ.ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕΧΡΙ ΤΙ ΩΡΑ ΑΚΟΜΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΩ.Η ΣΕΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ .....ΠΟΛΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

"Μακάρι πιο νωρίς να 'ξερα πόσο σ' αγαπούσα,
απ' την αρχή ελεύθερος πραγματικά θα ζούσα"

Αφιερωμένο στον Κενάν

Τ.

Ανώνυμος είπε...

Χαρά, χρόνια σου πολλά. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο. Χρόνια πολλά και στο γιο σου, Μαρία. Χρόνια πολλά εύχομαι και στη Μαριάννα για τη μητέρα της, αν και δεν ξέρω αν είδε τη σελίδα εδώ. Χα χα, στο τσαφ πρόλαβα πριν τις 12. Τ.

Ανώνυμος είπε...

Τ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΠΙΤΙΚΟΟΟΟΟ ΜΑΣΧΑΙΡΟΜΑΑΑΑΑΑΑΙΠΟΛΥΥΥΥΥ..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας, κύριε Ανδρέα. Γεια σου, Μαρία. Γεια σου, Χαρα. Γεια σου, ΕΚ. Γεια σου BV. Είναι κανείς άλλος εδώ; Τ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου, Ναταλία. Καλώς σας βρήκα, Ε.Κ. Τ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΑΛΛΟΜ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΕΞΗΓΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ.Ε.Κ.

NATALIA είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Τ
ΟΙ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ;

maria -elenh είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Τ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ
ΑΝΤΡΕΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΤΑΛΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ?..Ε.Κ.

maria -elenh είπε...

ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑΤΑΛΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

Α, ok. Πώς είσαι, E.K.; T.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ?..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, Ναταλία. Καλώς σας βρήκα, Μαρία. Κύριε Ανδρέα, καληνύχτα, καλή συνέχεια με το γράψιμο. Τ.

maria -elenh είπε...

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Η ΧΑΡΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ...BV ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ Τ ΜΟΥΤΩΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΜΕ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ..Ε.Κ.

maria -elenh είπε...

ΧΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΝΑΤΑΛΙΑ είπε...

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΕΚ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕΛΙΔΑ

Ανώνυμος είπε...

Σαμος ΟΚ!!!! Μπαίνουν τωρα!!!....BV

xara-li-pouaro είπε...

ΠΑΙΔΑΚΙΑΑΑΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑ ΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΣΣΣ,ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΟΜΑΘΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΚΟΠΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΓΑΡΕΙΕΣ,ΤΙΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΜΠΑΡ;; ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΡΕΠΟ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ.ΒΟΗΘΕΕΕ ΦΕΡΕ ΕΝΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΨΕΛΕΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΛΛΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΡΚΕΤΗ ΠΙΚΡΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου, BV. Πώς είσαι; T.

maria -elenh είπε...

ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΟΙ ΕΔΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΨΩΝΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Ανώνυμος είπε...

T. μου ήρθες??????..Mόλις θα σε έπαιρνα τηλέφωνο!!!...ΒV

Ανώνυμος είπε...

Χα χα, Χαρά, τούρκικο μπαρ, λέει. Τ

xara-li-pouaro είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕΕΕ; ΜΕ ΣΑΜΟ ΜΕΡΙΑ;;;ΡΩΤΑΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑΜΕΕΕΕΕΕΕ ΟΙ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ

xara-li-pouaro είπε...

ΣΕΙΡΑ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΕΓΩ ΠΟΥΑΡΟ ΘΑ ΘΥΜΩΣΩ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΕ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ ΑΚΟΜΑ? ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Σαμος ΟΚ!!!! Τους εξήγησα και μπαίνουν τωρα!!!....BV

maria -elenh είπε...

ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕΕΕΕΕΕ...

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕΕΕΕΕΕ..Ε.Κ.

xara-li-pouaro είπε...

ΣΑΜΙΩΤΙΣΕΣ ΜΠΗΚΑΤΕ;;;;ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΑΝΕΤΑ.ΑΝΤΡΕΑΑΑ ΕΣΥ ΓΡΑΦΕ ΕΙΣΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ,ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΕ

Ανώνυμος είπε...

Χαχα, BV. Δε χάθηκα. Απλώς, δεν είχα καθόλου χρόνο. Αλλά τελικά, καλύτερα που ήρθαν έτσι τα πράγματα και δεν μπόρεσα να γράψω χθες. Τ.

Ανώνυμος είπε...

Τ μου, τι κάνεις??? Πως πάει το διάβασμα??? BV

xara-li-pouaro είπε...

ΣΕΙΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ;;;;

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας, Σαμιώτισσες με το κρασί σας. Τ.

maria -elenh είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ Η ΖΕΤΟΥΛΑ
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΦΩΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ?

Ανώνυμος είπε...

Mαζί γράφαμε πάλι!! Ναι καλύτερα να μην δεις τι έγινε... Κι εγώ 'εριξα μαύρη πέτρα πίσω μου... Εχεις κανένα τρόπο να βρούμε τη Ζέτα???...BV

maria -elenh είπε...

ΕΛΑ ΧΑΡΑ ΛΙ ΠΟΥΑΡΟ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΡΑ ΦΕΥΓΕΙΣ? ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ Η ΖΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

BV, είδα τι έγινε γι'αυτό το λέω. Μαρία, ναι, πολύ ωραία η φωτογραφία μπροστά. BV, ούτε εγώ έχω στοιχεία της Ζέτας. Καθόλου. Τ.

Ανώνυμος είπε...

Καληνύχτα, Χαρά. BV, καλά είμαι. Απλώς, έχω πολύ τρέξιμο. Τώρα είδα το μήνυμά σου που με ρώτησες. Τ.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, τώρα που το σκέφτομαι η Ζέτα ίσως να μην μπει σήμερα γιατί νομίζω αύριο γράφει πάλι... Θα μας βρει είμαι σίγουρη. Και θα μπω και αύριο να την ψάξω...BV

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΛΙΓΟΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ...Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, BV, τώρα που το λες, κι εγώ έτσι θυμάμαι, ότι γράφει αύριο, οπότε μάλλον δε θα μπει σήμερα. Τ.

maria -elenh είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΧΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

xara-li-pouaro είπε...

ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΓΩ ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ.ΣΑΜΙΩΤΙΣΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ.ΕΙΔΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑΑΑΑΑΑΑ.ΟΝΕΙΡΑ ΚΙΣΜΕΤΙΚΑΑΑΑΑΑ

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Καληνύχτα, Χαρά, καλή ξεκούραση, όνειρα κισμετικά. Τ.

xara-li-pouaro είπε...

Τ ΒΒ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ;;;ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΡΕΤΑΡΩ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΛΗ Η ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΗ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ.ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ,ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

maria -elenh είπε...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΧΑΡΑ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ...ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ....

Ανώνυμος είπε...

Μαρία, έχεις γενέθλεια σήμερα, ή κάνω λάθος???
Να ζήσεις χιλιόχρονη και ευτυχισμένη, με υγεία και όλα τα καλά. Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και να έχετε πάντα τα καλύτερα!!!...ΒV

Ανώνυμος είπε...

Kαλη σου νύχτα Χαρά !!! Και πάλι χρονια πολλά!!...BV

Ανώνυμος είπε...

Μη ζητάς συγγνώμη, Χαρά, καταλαβαίνουμε. Καληνύχτα και καλή ξεκούραση. Τ.

xara-li-pouaro είπε...

ΑΝΤΡΕΑΑΑΑ ΑΔΕΡΦΕΕΕΕΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑΑΑΑΑΑ ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΗΨΙΑ.ΕΙΔΕΣΣ;;ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑΑΑΑΑ ΚΑΛΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΟΟΟΟ

Ανώνυμος είπε...

Καλά είμαι, απλώς έχω πολύ τρέξιμο αυτές τις μέρες. Τ.

maria -elenh είπε...

ΟΧΙ BV ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΩΣ ΑΥΤΟ?

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και πάλι, Χαρά. Τ.

maria -elenh είπε...

ΟΙ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΜΠΗΚΑΝ?ΕΔΩ ΔΕΝ ΗΤΑΝ?

Ανώνυμος είπε...

κοριτσια αν και το τραγουδι μασ λεει ΡΟΔΑ ΘΑ ΡΙΞΩ ΣΤΟ ΓΙΑΛΟ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΑ ΓΙΑ ΝΑ΄ΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ εμεισ τωρα σασ λεμε ΣΩΣΙΒΙΟ ΜΑΣ ΡΙΞΑΤΕ .ΠΙΑΣΤΗΚΑΜΕ Κ'ΗΡΘΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑΜΕ. επιτελουσ μασ περασε η στεναχωρια μασ εφτιαξε η διαθεση και ειμαστε πολυ-πολυ χαρουμενεσ που η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ μασ ενωσε και παλι.Το νυχτοπουλι [υποβολεασ] δεν τα γνωριζει αυριο θα παω για καφε[γραμματεασ] και θα τησ το φτιαξω.ευχομαστε μεσα απο τη καρδια μασ το νεο μασ σπιτι να στεριωμενο να εχει γερα θεμελια μια μεγαλη αγκαλια με πολυ ζεστασια που ολη η παρεα μασ θα κουβεντιαζει ευχαριστα και χωρισ φοβο.ΟΙ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ
Υ.Γ κοριτσια ο υποβολεασ λεει εδω και τωρα ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

Ανώνυμος είπε...

Αχ, Κενάν, το χρήμα χαλάει τον άνθρωπο. Είσαι αχάριστος. Ήρθες στον κόσμο μόνο για να παραπονιέσαι. Έτσι θα ζήσεις μέχρι να πεθάνεις. Από αυτή τη ζωή που κύλησε με παράπονα ίσως μείνουν πιίσω μερικές μελωδίες... Μόνο αυτό...

Τ.

Ανώνυμος είπε...

Mαρία λάθος θα έκανα, sorry. Aλλά οι ευχές ισχύουν!! χαχα Κάποιος είχε γράψει ότι έχει στις 11/2 και νόμιζα ότι είσαι εσύ. ...BV

maria -elenh είπε...

ΣΕΙΡΑΑΑΑΑΑΑΑ

maria -elenh είπε...

ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΒΒ ΜΟΥ ΞΕΧΑΣΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΚΟΡΠΙΟΣ 21/11 ΕΙΜΑΙ,,,ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥΣ. ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ?..Ε.Κ.

maria -elenh είπε...

ΣΕΙΡΑΑΑΑΑΑ ΚΟΙΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩΩΩΩ

Ανώνυμος είπε...

To είπαμε, εισαι μεγάλο καμουφλαζ!!! χαχαχα...BV

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΕΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΕΝΑ ΦΡΟΥΡΙΟ ΕΤΣΙ ΝΟΙΩΘΩ..Ε.Κ.

maria -elenh είπε...

ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧ BV ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕΣ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ..Ε.Κ.

maria -elenh είπε...

ΦΥΣΙΚΑ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΗΣΥΧΑΣΑ

Ανώνυμος είπε...

Aντρέα μου, γράφεις??? Στο τσακ την γλύτωσες φίλε μου να μην σου έρθω χτες σαν την μανιακή με το τσεκούρι μες την μαύρη νύχτα... Κοίτα να γράφεις, γιατί έτοιμο το έχω ακόμα το τσεκουρι, παρκαρισμένο έξω από πόρτα...BV

maria -elenh είπε...

ΕΧΩ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΕΡΙΠΟΛΟ

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι σαν μικρό παιδί. Σε λίγες μέρες θα βρίσκομαι στο Μπόζγιακα. Θα τριγυρίζω και πάλι στους αμπελώνες με τα ζεστά αρώματα των σταφυλιών. ................ Θα ξαναδώ ανάμεσα στα βατόμουρα δίπλα στο πηγάδι τα κόκκινα μαλλιά, τις φακίδες, το όμορφο πρόσωπο και τα πράσινα μάτια του "κοκκινοστάφυλού" μου... Άραγε θα είναι εκεί το "κοκκινοστάφυλο"; Μήπως αρραβωνιάστηκε, παντρεύτηκε και πήγε αλλού; Η καρδιά μου δε θέλει να σκεφτεί αυτό το ενδεχόμενο... Το Μπόζγιακα δε θα είναι το ίδιο χωρίς το "κοκκινοστάφυλο". Θα ξαναδώ, λοιπόν, τη Λάμια και θα της ξαναμιλήσω. Αχ! Τι ωραία... Άραγε τι θα κάνει όταν με δει; Είμαι σίγουρος ότι θα με έχει ξεχάσει. Ωστόσο, θα θυμάται τις στιγμές που έζησε στην αγκαλιά μου. Δε θα αναφερθούμε φυσικά στην παλιά ιστορία. Αφού πια έχω σύζυγο που ως ένα βαθμό την αγαπώ... Και βέβαια θα έχει κι εκείνη... Το δικό μας δεν ήταν παρά ένα καλοκαιρινό όνειρο που πάει και πέρασε... Κάθε φορά που θα κοιταζόμαστε στα μάτια με το "κοκκινοστάφυλο", αυτό θα θυμόμαστε... Αχ! Αυτή η γλύκα των ματιών της. Αισθάνομαι από τώρα τη γεύση τους.
Άραγε, αυτή η αόριστη κόπωση στη ζωή μου, που την αισθάνομαι κάθε καλοκαίρι τέτοια εποχή, οφείλεται στην αχνή νοσταλγία που νιώθω για όλα αυτά;

Τ.

Ανώνυμος είπε...

Σας έχω πει ότι σας αγαπάωωωωωωωωωωωωωω??...BV

maria -elenh είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ Τ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΟΥ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΑΝ

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΕΙΣ ΒV ΣΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ? ΑΝ ΟΧΙ ΜΑΘΕ ΤΟ..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΔΡΕΑ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ? ΕΜΕΙΣ ΝΑΙΙΙ..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο απόσπασμα, ε; Α ρε Κενάν...

BV μου, πολύ σε εκτιμάω. Το άλλο δεν το λέω εύκολα γενικά. Τ.

ΝΑΤΑΛΙΑ είπε...

ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ

Ανώνυμος είπε...

ΕΚ εδω ειμαστε τελευταιοι και καταιδρωμενοι[κολυμπωντασ]οσο για τα στιχακια τωρα που ηρεμησαμε θα εχουμε μεγαλυτερο οιστρο.τα φιλια μασ και την καληνυχτα μασ.καλωσ ηρθαμε ολοι και απο αυριο στα ποστα μασ ΟΙ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Τ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ?.Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

EK, Mαρία μήπως ξέρετε αν μπορώ να κάνω κάτι να βλέπω τα γράμματα στα σχόλια μικρότερα??? Κάτι η χαρά για τη νέα σελίδα, κάτι η συγκίνηση, κάτι τα λόγια του παπα... θα τυφλωθώ η γυναίκα....χα χα χα...Δώστε κανένα tip αν μπορείτε, please...BV

maria -elenh είπε...

BV ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙΣ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΟΟΟΟ

ΑΓΑΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΔΕ ΚΛΑΙΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΚΑΙ ΔΕ ΧΩΡΙΖΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΤΟ ΞΕΡΩΩΩΩΩΩΩΩ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΔΡΕΑ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΑΣ.αποψε θα κοιμηθουμε ολοι μασ ησυχα .

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΑ ΚΑΛΗ ΕΜΝΕΥΣΗ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΥΡΙΟ..Ε.Κ.

ΝΑΤΑΛΙΑ είπε...

CTRL ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΙΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΡΩΤΑΕΙ Η ΒΒ?..Ε.Κ.

maria -elenh είπε...

ΧΑΜΗΛΩΣΕ ΤΟ ΖΟΥΜ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ BV

maria -elenh είπε...

ΣΑΜΙΩΤΙΣΣΕΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΑΥΡΙΟ ΕΔΩ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΤΟΙΧΑΚΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Α, Ε.Κ. μου θα σ'απογοητεύσω. Το είχα ξαναπεί, δεν ξέρω αν το είχες διαβάσει, ότι το βιβλίο έχει πολλές διαφορές. Και κυρίως ότι ο Κενάν και η Λάμια μετά από τη σύντομη καλοκαιρινή σχέση που είχαν, ξανασυναντήθηκαν τελικά αφού είχαν περάσει κάποια χρόνια και η Μελέκ είχε μεγαλώσει. Απλώς ότι και να έκανα στη ζωή τους, πάντα σκέφτονταν έντονα ο ένας τον άλλο. Δεν μπορούσαν να ξεχάσουν ο ένας τον άλλο. Και η Λάμια που ήταν παντρεμένη με τον Κεμάλ, όπως στο σήριαλ, αλλά και ο Κενάν που ήταν παντρεμένος με την Τζαβιντάν. Τελικά τη συναντάει μετά από χρόνια κι έχει ελπίδες ότι η Λάμια δεν τον ξέχασε. Προσπαθεί, λοιπόν, να της πει αυτά που νοιώθει αν και δυσκολεύεται πολύ. Και τη ρωτάει αν έχει ξεχάσει αυτό που έζησαν. Εκείνη του απαντάει με τα δικά του λόγια, αυτά που της είχε πει, ότι ήταν απλώς ένας καλοκαιρινός έρωτας. Τ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΕΧΩ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ..Ε.Κ.

maria -elenh είπε...

Τ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΑΚΡΙΒΩ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ...ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΓΜΤ

Ανώνυμος είπε...

Τ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΙΠΕΣ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΠΟΘΕΣΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΠΙΜΕΝΩ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΙ ΨΥΧΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?.Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ...ΚΙΣΜΕΤΟΠΑΙΔΙΑ!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ....ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΠΩ...ΜΙΑ ΩΡΑ ΕΚΑΝΑ...!Α ΠΑ ΠΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΛΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ...ΜΕΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗΗΗΗ...!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑ8ΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ...!!ΧΑΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...Τ ΚΑΝΕΤΕ?8ΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ...ΖΕΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Mαρία και Ναταλία σας ευχαριστώ πολύ. !!! (άργησα να απαντήσω γιατί είχα βγει για λίγο στο δρόμο κι έψαχνα τη ρόδα, χα χα χα). Ειστε αστέρια, σας ευχαριστώ!!...
T. τέλειο το κείμενο!!!.....BV

Ανώνυμος είπε...

Ναι, ήμουν υπερήφανος. Αλλά δεν ανήκα στην κατηγορία των δυνατών ανθρώπων, οι οποίοι δεν καταδέχονατι να παραπονεθούν για τον πόνο και την πίκρα, που τα αντιμετωπίζουν πάλι με χαμόγελο. Ήμουν υπερήφανος, αλλά την ύπαρξή μου καθόριζε η δυστυχία, η ανυπομονησία και η αδυναμία. Δεν ήθελα τον οίκτο των άλλων. Αλλά η φύση μου είχε ανάγκη να αγαπηθεί σαν παιδί.

Τ.

maria -elenh είπε...

BV ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΖΕΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣΣΣΣ.Ε.Κ.

maria -elenh είπε...

ΖΕΤΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑ ΜΠΗΚΕΣ?ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕ ΞΕΡΑΜΕ ΑΝ ΤΟ ΕΒΛΕΠΕΣ ΣΗΜΕΡΑ..ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ?ΠΩΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ?

Ανώνυμος είπε...

Zετούλα, ήρθες!!!! Και αναρωτιώμασταν πότε θα μας βρεις...Τι κάνεις? Πώς πάει το διάβασμα??.... H θετική σου ενέργεια πολύ μας έλειψε....BV

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου, Ζέτα. Τι κάνεις; Τ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗ8ΗΚΑ ΛΓ ΜΕ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ...ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ..ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ...!!!!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ Μ8ΜΑΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ..ΕΔΩ ΤΡ ΤΝ ΑΛΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΓΡΑΦΩ ΠΑΛΙ..ΕΧΩ ΑΛΛΑ 2 ΕΥΤΥΧΩΣ..!ΕΣΕΙΣ ΠςΩΣ ΕΙΣΤΕ?ΖΕΤΑ

Ανώνυμος είπε...

ΖΕΤΑ ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΒΡΙΣΚΕΣ ΠΕΣ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΕΣ? ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ..Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν το βρήκα, όταν θέλετε ησυχία εδώ μέσα, να μας στέλνετε να κοιτάμε το video με το φιλί....BV (εκει, αντί να κοιτάζονται μετά έπρεπε να τα βρούνε και να τελείωνε η ιστορία...αλλά τότε εμείς μπορεί να μην είχαμε βρεθεί....)

maria -elenh είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ
ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΟΛΟΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ

Ανώνυμος είπε...

ΔΝ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΑΤΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ..Γ ΑΥΤΟ..ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΗΣΑ ΣΤΝ ΤΥΧΗ...ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ...!ΖΕΤΑ

maria -elenh είπε...

ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ?ΣΕΙΡΑΑΑΑΑΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΡΑΖΙ BV MOY?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ..ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ..ΓΙΟΡΤΑΖΕ Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ??ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΕΔΩ..!!ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΧ..ΑΧ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ..ΖΕΤΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΝ ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΙΟΣ ΤΝ ΑΝΟΙΞΕ??ΖΕΤΑ

ΝΑΤΑΛΙΑ είπε...

ΖΕΤΑ ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΛΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 43?ΖΕΤΑ

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 4994   Νεότερο› Νεότερο»

Δημοσίευση σχολίου